dilluns, 30 de desembre del 2013

FINS AVIAT

A arribat el moment del comiat, de les assignatures de GITIC i COED les quals des de un principi he adreçat el blog. Puc dir que  ha estat el primer blog que he dut a terme i que la seva elaboració ha sigut  molt gratificant, ja que al principi em va semblar una mica difícil i no hem veia capaç de fer-ho. No em pensava que acabaria trobant tanta relació per el que fa a les dos assignatures que formen aquest Modul.

Pel que fa a l'assignatura de GITIC , he pogut conèixer molt programes que mai havia sabut de la seva existència o bé no he aprofundit en altres que ja coneixia. Crec que tots aquest programes ens ajudaran al dia de demà quan estiguem exercint com a mestres. Durant tot aquest semestre hem treballat amb programes com GoogleDrive, Scratch, Prezi, Scoop.itTwitter... Però una cosa m'ha quedat clara per que fa les TIC són unes eines i competències que estan en constant canvi i millores, per tant com ha futurs mestres hem d'estar en constant aprenentatge.

L'assignatura de COED m'ha permès extreure moltes coses per el meu dia a dia i per un futur. M'ha donat eines de com parlar davant un públic, analitzar les imatges més enllà del que els productors ens volen fer creure, dur a terme una bona descripció...

Espero que aquells que m'hageu anat seguit us hagi sigut útil per acabar d'entendre algun concepte. Desitjo que gaudiu d'aquest bog tant com jo ho he fet creant-lo dia a dia.

Dibuix de Joan Turu

Fins avia!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada